Ja jisses...

En gosig morgon med ett besök hos Ida! Det är så skönt att vi kan vara oss själva med varandra. Är vi trötta så slänger vi oss på var sin soffa och slummrar en stund. Sen så pratar vi lite om allt mellan himmel och jord. Tack så mycket för trevlig frukost och allt i morse. Det får vi göra om!

Efter att jag hämtat Moa åkte vi hem och jag tog tag i mitt kök...som nu ser rätt skapligt ut igen. Sen kom Helle, Niklas, Julia och Herkules. Vi käkade pizza och såg på när barnen lekte. Grabbarna klippte sig så de är fina imorgon när de ska ut och festa. På lördag är det min och Helles tur att bli lite lulliga. Fest hos Nadja och sen blir det väl stan antar jag. Imorgon ska jag ta en sväng på stan och se om jag hittar nått billigt att ta på mig och så blir det väl bolaget så jag har nått att dricka på lördag.

Snart bär det av till jobbet igen då. Sista natten och sen är det dagpass igen. Pratade med min chef idag med så nu vet hon om att vi, eller iallafall jag, struntar i bytet. Kommer ha ångest hela helgen för att börja dag nu. Så är det varje gång.

Cya....

1 kommentar:

Vildängel sa...

Hihi.. Ja fan vad gött de är att vi kan sova tesammans.. *ler*

Blogg listad på Bloggtoppen.se