vill du lära känna mig?

Kolla in den här listan jag kopierade från en annan blogg, http://emmiiis.blogg.se/

Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa? Kanske...Big Brother var rätt lockande men jag skulle nog fått klaustrofobi och saknat mina vänner för mycket.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar givetvis, fast hösten och våren har ju sin charm med, men vintern kan vi slänga åt fanders.
Brukar du sjunga i duschen? Jajamensan!
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ingen egentligen men måste jag välja så blir det väl fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajamensan, det var ju precis så det var mellan mig och T.
Vad är viktigast för dig? Att alla jag känner mår bra, gör dem inte det så gör inte jag det.
Laddar du hem musik och film från Internet? Andra gör det åt mej :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Vet inte riktigt, köpa ett hus, sen är pengarna slut.
Vad är det bästa med julafton? Att träffa alla nära och kära såklart.
Tänker du mycket på ditt utseende? Inte så mycket sen jag fick barn..de e inte lönt
Vad får dig att slappna av? Att läsa en bra bok i lugn och ro.
Är du skyldig någon pengar? Tror inte det, räknas banken?
Är du mörkrädd? Jo en del, speciellt om jag är ute själv. Hemma går relativt bra.
Vilken färg är snyggast? Svart
Tycker du matte är svårt? Jag är värdelös på det mesta som har med siffror att göra.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, komfort går före mode
Har du piercing? Nej men skulle vilja ha, fast var säger jag inte ; )
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej inte längre, värre när vi bodde hemma tror jag.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Svårt att säga en person...Alla nära och kära är lika viktiga fast på olika sätt!
Läser du ofta böcker? Det går i perioder.
Vill du gifta dig? Självklart och i år är det skottår...då får vi tjejer fria!
Vill du ha barn? Jag har ett redan...men vem vet det kanske blir ett till så småningom!
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? CSI, LAW and ORDER: SVU...
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar...ueck!
Vilken kändis är hetast? De du...
Vilket mobilmärke föredrar du? Inget speciellt
Biter du på naglarna? Försöker låta bli, vill inte få skäll av Ida.

Blev du nått klokare? Kanske inte, men skoj va det att fylla i iallafall.

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se