Faktiskt så...

...växer ju mitt hår rätt bra endå. Jag har ju klagat på att det inte växer och att det kommer ta stans tid att få det långt igen men om man kollar på bilden jag la in igår och på hur jag ser ut nu så växer det ju rätt fort endå. 2 dm ca på tre månader..jippie! Snart så är det nere till midjan! Nooot!

Nehe...fixa lite mat, plocka fram kläderna som jag ska ha sen...hoppa in i en dusch och börja fixa till sig lite. Köpte lite smink förut, får se om jag lyckas idag eller om det blir fiasko! Ida kommer ju sen så då får hon hjälpa mig om de inte blir bra. Hon skulle visst vara nykter idag, så duktig så! Men om trenden står sig för mig så är väl jag med nykter under kvällen. De senaste gångerna har ju inget tagit på mig. Synd på pengarna man lägger ut på drickat bara. Men men kul ska vi ha iallafall!!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se