23.39 är klockan och allt lugnt, kollegan gick precis och lade sig och nu sitter man här med en himla många timmar framför sig. Och natten kommer vara extralång bara för att jag vet att Tommy ligger där hemma med en sjuk liten Moa. Hon hade feber så hon skaka och en envis hosta nyss när jag pratade med honom över msn. Vill bara hem och krama om dem bägge två. Men Tommy är en bra pappa, han klarar det där. Men hem vill man ändå.
Klockan tolv ska jag kika på Gordon på kanal åtta och sen blir det väl datorn igen antar jag. Gillar inte tv-tablån på helgerna, bara en massa skit. Har med mig en film som jag får slå på sen. Hoppas den är bra, Jerry sa det iallafall när vi lånade den av honom. Antar att den tillfaller oss nu...nu när han inte finns längre. Hans föräldrar ville inte ha den tillbaka, de hade så mycket redan.

1.37 och mycket grus i ögonen, lika bra att sätta sig här en stund då...ibland ångrar jag att jag slutade röka. Då hade man iallafall nått att göra på nätterna ; ) är nog dumt att slå på filmen när man är så här grusig i ögonen. Får kolla runt lite på nätet istället.

Lite onödigt vetande såhär på nattkvisten!


1. Vilken svordom använder du mest? Fan
2. Äger du en iPod? Nej...
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingenting nu när jag jobbar vakennatt
4. Hur många resväskor äger du? Inte en enda...
5. Använder du flip-floppar? Får skavsår bara av att titta på ett par så, nej!
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Livsmedelsbutiker givetvis (döh)
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? ööööh hjärnsläpp...
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Väljer min egna lilla familj isåfall
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Om pengarna räcker så blir de ett hus
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej

3.45....3 timmar och 30 minuter kvar. Är klarvaken nu, har suttit och läst spökhistorier, dumma mig! Ska förflytta mig till soffan en sväng, ta fram boken och slå ihjäl tiden med....

6.10 wiee snart är det dags för hemfärd! Sätta på lite kaffe och vänta på att kollegan ska vakna, sen lite jobb och kvart över åtta får man åka hem till älsklingarna och se hur det är med lillan. Och sen zzzzzzzova! Go´natt!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se