25000 steg!

Ja så mycket har jag ungefär vandrat idag. Och så har jag beställt mig en egen stegräknare för jag kan ju inte förlita mig på andras! Gick tjugo minuter innan träningen, sen gick vi en lååååångpromenad efter träningen, sen hämtade jag lilltroll och gick hem. Sen så har man ju sprungit en del här hemma med men det skiter vi i! Ja en sund och bra dag idag iallafall. Mer sånt men nog om det nu.

Imorgon är det bläförmiddag...personalmöte med andra ord. Vi får se om man får nått vettigt sagt. Chefen flyr väl sin kos som vanligt och är upptagen med nått annat. Men vi klarar väl oss kanske utan henne med. Orkar inte bry mig om det....efter viss överläggning med mig själv och med en annan person idag så lockar en annan sak mer just nu...ska skicka mitt cv imorgon, ska bara få adressen först.

Men nu så är jag bra slut efter dagens bravader så jag ska krypa ner i sängen, glo på tv´n en stund och somna i min älsklings armar. Natti natti

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se