Just nu ligger snuttan och sover...lite sent då hon somnade klockan tre men de är väl så när de är dåliga barnen. Först somnade hon vid ett men vaknade kort därefter och hostade så pass att hon kräktes. Stackaren.

Har inte blivit mycket sömn för mig heller. Så svårt att sova när Tommy och Moa rumstrerar om i lägenheten. Det är ju så lyhört och i mina små öron får det inte plats några proppar och om jag får i dem gör de så ont efter ett tag att jag måste ta ut dem igen. Men jag får förhoppningsvis sova inatt så jag får klara mig tills dess.

Vem är det som har beställt det här jädra vädret förresten! Inte nog med att Moa är sjuk, vädret är skit med så jag inte kommer ut nått. Tommy är hos sin mamma en stund och sen skulle han till sin morbror och spela tvspel. Så här får jag sitta och tråka, trött som f*n och ta hand om en sjuk liten trollunge som gnäller och är allmänt ynklig. Stackars stackars mig och stackars stackars lilla Moa! Vi ska nog äta lite glass när hon vaknat...fick alltid jag när jag var liten och sjuk! BTW ska nog väcka henne nu så det inte blir alltför sent ikväll!

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Mina öron e också för små. Men vet du vad.. Man kan dela en öronpropp o så snurrar man ihop den utav bara f*n o stoppar in den så brukar de gå bra... Hoppas snuttan kryar på sig.. *kram*

Sandra sa...

Tack för det tipset, det måste jag prova! Ja hoppas hon blir bra snart, de ska ju klä ut sig till påskakärringar på torsdag på dagis ju!

Blogg listad på Bloggtoppen.se