Skitsport...

Ja då var ännu en ledig dag till ända...fasiken vad fort de dagarna går. Idag har jag tagit one day off från träning. Men maten har jag allt skött så de så. Har mest ägnat all tid till Moa och Tompa idag, kännde att kroppen behövde vila lite. Annars så försvinner väl aldrig förkylningen.
På förmiddan var jag hos veterinären med Chelsea igen för att ta bort lite stygn och det gick så bra så. Hann till och med ta samma buss tillbaka. Vad bra när de är tidseffektiva! Handlade lite ute på Maxi och sen hem för att fixa lunchen, ett nytt recept, chilitorsk och potatis. Gött som f*n var det. Moa vilade efter maten och jag gjorde detsamma, först inne hos henne, tills Tommy väckte mig och sen slappade jag på soffan till hon vaknade. Då klädde vi på oss och gick ut i det fina vårvädret. Jag fick en massa fina bilder som jag tänkte lägga upp men givetvis så hittar jag inte usbkabeln till kameran!!! Så det får bli när jag letat fram den.

Jag tittade på det nya programmet, Nytt läge, helt ok faktiskt. Men jag blir ju mer sugen på hus när jag tittar. Men vi lär väl aldrig komma härifrån...Tommy ska ju bo här livet ut säger han. Jag älskar vår lägenhet men jag vill inte bo här jämt heller!

Önskar att hockeysäsongen vore slut snart och att folk kunde sluta spela fotboll så jag kunde få tillbaka min sambo. Just nu har han inget annat i skallen juh...hockey vareviga kväll och jag får ta mitt pick å pack in till sovrummet. Självklart så gör inte det nått, sitter hellre här inne än och glor på en massa svettiga män (läs pojkar) som jagar en puck (den går ju inte ens att äta). Och så tar det ju upp tvtid så mina program inte sänds...skitsport!!

7456 är summan idag! PP på onsdag kl 10 och fredag kl 11...på fredag ska mamma med också och prova på. Hon kommer säkert gilla det...hoppas hon börjar med, kan man ju träna tillsammans ibland!

Neeee nu är det läggdags igen då...take care!

Hockey var visst inte så dåligt endå...T vann 1500 idag. Nu får mammaj nya skor =)

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se