Så var de måndag igen...

Ja och inget speciellt har hänt i min lilla värld, det gamla vanliga har haft sin gång. Fick lite sovmorgon av Tommy...tack gulliga du. Sen gick jag upp...fixade med lunchen, sövde Moa, kikade lite på tv, åkte och tränade, gick hem, var till Maxi och handlade lite, lagade kvällis, käkade, duscha Moa, la Moa, kikade lite på tv och nu sitter jag här!
Siffror för idag 22987 steg med träning inräknat då....

Fick två bloggar mindre att läsa idag, helt plötsligt så är de bara stängda...ja det är inte mycket man kan göra åt det. Synd bara att man måste stänga sina bloggar av en eller annan anledning. Vill man inte att folk ska läsa ska man kanske inte skriva...Jag skiter i om folk läser min eller inte, jag skriver för min egna del och att folk läser är ju bara bonus. Varför läser jag då andras bloggar för? Jo för att jag ibland behöver inspiration till min egen och för att jag gillar skvaller...älskar skvaller rent utav. Haha men men thats me!

Just det...blev en jacka och ett par skor rikare när jag var i Örebro i helgen...hittade en väska med men den får jag kika på igen nästa gång och om den är kvar då så är det ödet...då sa jag ha den! Hittade eltandborstar också, lagerrensning, 2 för 298 kronor. Så nu är det megaskoj att borsta gaddarna igen...Moa är lite avis dock..men hon får nog vänta lite innan hon kan hantera en sån.

Sängen ropar..ha de!

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Hehe nee dom kan ju stänga sina bloggar hur mkt dom vill finns ju några av dem som har sina öpnna fortfarande om ja känner för o skriva en kommentar eller två.. Snart snart snart tror ja att ja öppnar min igen o de blir bra kul.. Hoppas du kommer hit nån dag denna vefckan pullan.. Puss

Sandra sa...

Vad sägs om en dejt på torsdag? Är ledig hela dagen, lämnar Moa vid halv nio.
Kul om du öppnar upp bloggen igen...tycker inte att den ska vara stängd längre. Puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se