Skitnödvändigt...känsliga läsare varnas!!

Ja...ännu en skitdag på jobbet. Idag var det värre än värst. Dels så fick man sitta inne halva dagen när vädret var fantastiskt ute och sen så fick jag stans huvudvärk och till råga på allt så ballade magen ur framåt kvällskvisten. Helt sjukt egentligen, hur kan så mycket komma ur en så liten tarm?! Inom loppet av en timme hade jag väl hunnit besöka hemlighuset tio gånger.....Jaja mer säger jag inte för då spyr ni väl eller nått annat. Men peppar peppar så verkar magen ha lugnat ner sig lite iallafall, en halvtimme sen sist jag var därinne. Hoppas det ger med sig för jag har inte råd att vara hemma imorgon, men har kanske inte så mycket val om de fortsätter.
Men nog om det nu!


Idag tog våren en spinn, fasiken vad fint det var. Tog en promenix till jobbet och jösses vad varm man blev trots de få kläder jag hade på mig. Fick lite ågren när jag kom på att Moa fick overallen imorse, det var faktiskt rätt rått då! Men hon hade inte gått åt i värmen iallafall. Tommy och Moa hade en far och dotter dag på stan under eftermiddan och shoppade loss lite och fikade. Kul att de kan göra saker utan mamma =) fast jag hade ju hellre varit med förstås.

Neee har inte lust med det här längre...är trött som en...ja...trött iallafall..försöka sova med en mage i uppror. Ja den som lever får se hur de går! Pööös

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se