Pris i tävling?!

Haha ja det måste jag juh ha givetvis...men vad säger jag inte! Det får bli en stor överraskning!

Dumma dumma dumma kissen Casper...rusade in med en liten harunge här i morse...den var lika liten som min hand..som tur var så var den stendöd! Men äckligt var det..fick väcka Tommy så han la den i en påse. Varför ska katterna släpa hem sånt där när de vet att de får mat hemma. Han skulle säkert visa hur duktig han var gubben.

Vill åka utomlands nu i sommar men verkar inte som om Tompa vill det så jag får väl vänta ännu längre då! Och bröllop blir det väl inget heller med herr velpelle...ja drömmar kan man ha men besannade blir de visst aldrig. Kanske inte meningen heller...

Är inte på humör för nått idag, speciellt inte att jobba....men men de e bara att ta sig i kragen. Det är ju bara idag och sen är jag ledig till tisdag. Ska bli skönt. Har ju helgen att se framemot.
Så nu ska jag fixa lunch och sen väntar jobbet! Ha de bäst alla..puss å kram

1 kommentar:

Vildängel sa...

En dag kvar.. En endaste dag kvar.. jippie...

Blogg listad på Bloggtoppen.se