Vill ni veta...??

Skriv ditt namn utan några A:n.
Sndr
Är du singel?
Kilar stadigt med min fästman och sambo
Vad är / var ditt favoritämne i skolan?
Ja de måste ha varit svenska och religion.
Vad borde du göra just nu?
Städa, diska och annat tråkigt
Är du kär i någon just nu?
Otroligt mycket
Kan du blåsa bubblor?
Japp
Kan du nå dina fötter med raka ben?
Jajamensan
Kan du vifta med öronen?
Bara om jag tar hjälp av händerna
Kan du skruva tungan?
Japp
Har du någosin velat bli läkare?
Nej men sköterska kanske
Tror du på Gud?
Nej inte direkt men på nått...
Har du någonsin velat bli brandman?
Verkligen inte
Vad drack du senast?
Ramlösa Kaktus
Vad tittade du på senast?
Hem till gården...
Vem pratade du med senast på telefon med?
Mäklaren
Vem ringde dig senast ?
Mäklaren
Vem sms:ade dig senast?
Brorsan
Har du några tatueringar?
tre och planerar fler
Har du rakt eller lockigt hår?
Det beror på..
Är du glad?
Mestadels
Är du piercad någonstans?
Nej, det gör väl ont
Vad har du för planer ikväll?
Börjar jobba kvart över nio
Hatar du folk som ljuger?
Hatar och hatar...det är aldrig bra med lögner.
Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?
Tuffa män, med ett mjukt hjärta
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Möööörka!
Vad vill du bli när du blir stor?
När blir man stor då?
Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?
Det hände väl när man var ung och dum *fniss*
Har du någonsin varit helt förkrossad?
Ja det har förekommit
Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?
Någon gång har det hänt
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Mycket bra
Tycker du om ditt liv?
Jag har väl mitt på det torra så javisst...ett bröllop så är allt komplett ;)
Vad är din favoriträtt?
Dillkött och potatis
Vad är din favorit kärleksfilm?
Oj...de finns så många....Bodyguard är ju en klassiker eller Ghost
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Mina naglar som jag sparat ut tack vare Ida
Förlåter du eller glömmer du?
Både och
Har du mest kill- eller tjejkompisar?
Mest killar tror jag, har lärt känna mer tjejer på senare år
Hur länge har du haft bloggen?
Sen 2007-11-29
Har du någonsin masserat någon?
Det har väl hänt...
Vad är du rädd för?
Att förlora mina nära och kära
Har någon försvunnit ur ditt liv?
Jadå hastigt och lustigt och fel...
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?
Jajamen
Önskar du att du var kändis?
I något svagt ögonblick har jag nog önskat det men jag tror det är pengarna som lockar
Önskar du att du var kille?
Nej...
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Kommer det nån gammal goding på radion så besöker man nog minnesbanken
Tycker du att killar borde få krama tjejer bakifrån?
Vilken fråga...varför skulle de inte få det??

Utmanar; Alla som vill ta för sig....Men länka gärna hit. Själv hittade jag formuläret hos en annan som håller till här http://blogg.aftonbladet.se/12197/

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se