Blir nog inge radhus

Haha fick mail av mäklaren på radhuset och visningen var klockan 14.00 idag...jag läste mailet klockan 19.00...attans, gick bet på visningen då! Men jag mailade tillbaka och skrev då att vi var intresserade av huset men ville bara lägga ett underbud på det som redan var utsatt som utgångsbud. Men eftersom det redan varit 14 familjer som kikat på huset så är det nog rätt kört för våran del!

Har varit på ljusparty hos Moster idag, men eftersom jag fick (köpte) så många ljus sist så handlade jag inget idag, men det kliade i shopparnerven ordentligt. Men mamma ska ju ha ett party i november så om jag sparar lite pengar nu så kan jag handla lite då.
Nu är det kvällis som vankas och sen i säng. Moa är trött, Tommy är tröttare och jag är nog tröttast tror jag. Fick springa en del in till Moa inatt som fick för sig att klockan 2 hade hon sovit färdigt, men det blev hon varse att det hade hon inte.
Vill skälla på läkaren med som sa att foten skulle bli bra på en vecka. Han ljög för mig!!! Jag har fortfarande skitont och inte blir det bättre av att jag går omkring så mycket som möjligt. Jag gick till Moster och tillbaka nu idag och det var inte bra alls. Men men skam den som ger sig det går väl över snart får vi hoppas. Jag ska ju för tusan jobba på tisdag.

Ska ringa ett samtal till en vän i nöd också...gillar inte att Han gör henne så ledsen, Han är elak och självisk! Han borde inte få vara pappa så som han beter sig. Så det så!

*love*

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Synd att ni missade visningen..Men lägg ändå ett bud. Att det var 14 andra som kikade behöver ju inte betyda att det är heeelt kört. Man ska aldrig säga aldrig ;)

Ha en bra dag!

Kram

Sandra sa...

Hehe, jag mailade och skrev vad vi var villiga att ge och att han fick ringa om ingen annan var intresserad. Så vi får se vad som händer!

Blogg listad på Bloggtoppen.se