Dum och envis

Ja det är jag i ett nötskal. Jag vet ju att jag tjuter som en stucken gris (hur nu det låter) när jag kollar på förlossningskliniken men ändå så måste jag glo...Trött jag blir på mig själv ibland.
Kikade på det en srund förut och blev så blödig. Blev till och med lite bebissugen....men vi ska inte ha nån mer bebis...inte än iallafall.
Slummrade en stund i soffan och vaknade till nu vid sex. Är hungrig men vet inte alls vad jag ska äta. Nått måste jag pilla i mig innan jag åker och jobbar vid åtta. Moa och Tommy åkte vid tre, Moa ska sova hos sin farmor medan Tommy åker till Hallsberg och spelar kort. Det är tomt här hemma, jag har tänt ljus och sitter här i höstmörkret och myser. Inte ens katterna är inne och håller mig sällskap.

Drog precis igång smörgåsgrillen, det får bli "klämda mackor" till kvällis. Lite lyx en fredagkväll =)

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag kan heller inte titta på förlossningsprogram utan att fälla en tår :) O visst är det så..att man blir lite sugen på bääs igen :D

Trevlig helg!

Blogg listad på Bloggtoppen.se