Jaha..den stora frågan!


Vilken look ska man köra på ikväll då?
Ska kolla garderoben och se vad jag hittar, finns ju alltid nått att ta på sig.
Batterier är inhandlade, likaså nässprayen. Så nu slipper jag snora ner halva stan. För det lär väl vara en del folk ute att snora på antar jag. Brorsan ska vara ute och plåta så akta er så ni inte fastnar på någon pinsam bild ikväll. När man minst anar det är han där med kameran och trycker upp den i nyllet på en. Tusen vimmelbilder var beställt tror jag!
Nej nu är det dags att inta garderoben, sen duschen, sen sminket och sen trassla med håret och sen är klockan säkert så mycket att jag inte hinner äta och sen får jag springa till bussen som går ner till Maria. Men herreguuuud vad kul de ska bli! PARTY!!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se