Kaffe

Ååå vad jag vill ha kaffe nu!!! Trodde inte att jag var så beroende av kaffe. Huvudet värker och magen kurrar....Blä! Men det gör iallafall inte ont i magen idag =)
Sitter och sörplar the för att få i mig nått varmt iallafall för fy bubblans vad kallt det är idag.
Moa sitter inne på sitt rum och kikar på film, IceAge, tror jag det var. Så jag hinner sitta ner och ta det lugnt ett tag. Snart kommer hon och vill göra nått. Hon är så rastlös min lilla tjej medans mamma mest bara vill sitta i soffan och slappa. Men man får väl ta sig i kragen och hitta på nått sen innan och efter lunch. Klockan tre ska hon till sin farmor och faster en liten stund medan jag ska gå ner på stan och handla lite ljus och blommor, sen är det mötet hos mäklaren klockan halv fem och efter det ska vi gå upp till Jerrys grav och göra lite fint. Ett år sen idag han dog...tiden flyger iväg fast ändå så känns det som om det hände igår.
Sen är det kväll igen, med allt vad det innebär, kvällsmat och annat. Sen är det möte med pumorna idag. En massa snacks och en himla massa snack blir det i vanlig ordning. Visst i sjuttsingen, kom på att jag måste sätta in pengar till Jossan. Vann ju en tubtopp på hennes auktion på tradera igår. Bäst att göra det på en gång!
-----------------------------------------------------

Sådär då var det gjort då! Hmmm är det nått mer jag glömt göra idag...nej jag kan nog sitta här en stund till =) Kolla runt och leta lite julklappar med kanske! Moas är ju färdiga, bara resten kvar!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se