Nu är den här...

Ja nu har stegräknaren kommit och jag känner mig taggad till att börja mina långa sköna promenader igen. Läsken ska jag nu sluta med helt och så kör jag på en himla massa grönt igen på tallriken. Från och med imorgon ska jag börja med en liten dagbok...fast inte här, den skriver jag för hand och så meddelar jag resultatet sedan. Mitt första mål är att komma upp i iallafall 7000 steg om dagen. Det vet jag att det inte är några problem med, men man ska inte sätta för höga mål från början för då blir man bara besviken. Det här gör jag inte för att banta utan för att må bättre både fysiskt och psykiskt. Jag klarade det ju sist så då borde det gå väl den här gången med eller hur!?

4 kommentarer:

Lisandra sa...

de där klirrar du:) ja vill oxå va lika duktig, kanske skulle ta o köpa sej en stegräknare.:)

Sandra sa...

ja gör det så kan vi fixa det tillsammans sen! Alltid lättare om man är flera som sporrar varandra!

Anonym sa...

Det klarar du bra. Det är bara att peppa sig själv hela tiden så går det av sig själv tillslut.
kram mariah

Anonym sa...

jag tror att du klarar det där jättebra!

Blogg listad på Bloggtoppen.se