Fredagsmys

Började dagen med att vakna upp på jobbet och trodde jag var hemma! Fan vad jobbigt det är....man kan verkligen inte ligga kvar och gotta sig....
När jag kom hem svidade jag om och gick till mor och far för att hämta lite ved. Fick kaffe och en trevlig pratstund på köpet.

När jag kom hem stod det en härlig räkmacka och väntade på mig och kaffet var klart. Så härligt så. Hanna och Björn var hemma hos oss med eftersom de skjutsat Moa till dagis på morgonkvisten. Trevligt med besök.

Förmiddagen ägnades sen till att städa och fixa iordning lite. Eftersom vi skulle få "fint" folk på besök.


Morbror, moster, kusin och Maria kom under kvällen för att spela lite kort och umgås. För mig gick det väl sisådär när vi spelade men huvudsaken är ju att man har det trevligt och umgås.
Några sitter kvar där nere och spelar men jag har gett upp nu och ska lägga mig. Är något grusig i ögonen och tänker lägga mig...Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ikväll gumman! Så mysigt att umgås med er och din släkt är så mysig:). Puss & Kram

Sandra sa...

Tack själv vännen! Puss & kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se