Sjukt kul!

Fan vad jag önskar att jag hade en kamera och kunde sätta in en bild på vad jag gör just nu!
Sitter nämligen hos frissan, med en massa bråte i håret och istället för kaffe och skvaller tidningar så får man kaffe och en laptop i knät! Fan vad roligt, jag trodde Johanna skojjade med mig när hon frågade om jag ville ha en tidning eller en dator?!

Har hört att folk saknar mina uppdateringar och från och med idag så lovar jag att jag ska bli bättre på att skriva. Även om det bara blir en rad eller två så ska jag skriva. LOVAR

Visste ni att sniglar är äckliga? Jo det är sant. Härrom veckan så stod jag och skröt för mina grannar att vi minnsan inte hade en enda mördarsnigel på våran trädgård och de beklagade sig och svor över invasionen på deras trädgård. Men i tisdags kväll var de där...och det med besked, fyra, fem stycken ringlade eller slemmade sig fram på våran garageuppfart och jag var tvungen att plocka upp asen. Även om jag hade en hundbajspåse att plocka upp dem med höll jag på att krevera...Fan vilka äckliga jävla slemmiga as! Vad fan har de på våran trädgård att göra när de har en hel jävla dunge att hålla till i. ISCH!

Imorgon är det dags för bröllop då...ehum, inte mitt egna tyvär! Det ska bli skoj med fina kläder, fint folk och förhoppningsvis god mat. Det tråkiga är att vädrets makter verkar inte vara på rätt sida...det kan väl få vara uppehåll iallafall...*håller tummarna hårt, hårt*.

7 dagar kvar, sen är det SEMESTER!!!!! Fan vad skönt det ska bli. Skiter i om vädret inte står på min sida, huvudsaken är att jag är LEDIG...inget jobb, inget schema...inget annat. Bara vara med familj och vänner. Ska bara stå ut 7 dagar till.....=)

2 kommentarer:

mariah sa...

Tack så mycket. Ha det så trevlig på bröllopet och en underbar semester. Min börjar inte förrän i slutet av juli. Men då är den välbehövlig.

Sköt om dig.
kram

Sandra sa...

Ja semester är alltid välbehövligt och nu särskilt för dig kan jag tänka. Kram kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se