Nu får det vara ett tag...

Nu är jag nog nöjd för ett tag med layoten här på bloggen. Känns fortfarande inte riktigt som det är jag men jag kan ju inte förvirra er med alla dessa byten av bakgrunder och annat skit. Då kanske ni sticker och det vill jag ju inte. Visst skriver jag bloggen enbart för min egen skull men om jag sa att jag klarar mig utan läsare skulle jag ju ljuga och det kan man inte göra. Alltid kul om någon ger lite kommentarer och så i mellan åt.
Om cirkus en timme ska jag med bussen till jobbet, ett litet stopp på vägen för att handla lite gott att snaska på på jobbet under natten blir det. Får se vad Östenssons har att erbjuda idag. Ska ju offra mina sista pengar där så det är bäst de har något gott. Det är fruktansvärt långt till tisdag kan jag tycka då lönen trillar in. Tur man har mat i kyl och frys så man klarar sig.

Borde kanske gå ner en trapp och vara lite social med Tommy och hans pokerpolare innan jag åker. Och så ska jag gosa lite med Moa med så jag klarar natten. =)


Trevlig helg på er och ha det bäst alla ni som är lediga. Ska tänka på er när jag sitter på jobbet och är rastlös. Ni gör av med pengar medan jag tjänar dem. Hihi.....

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se