Tisdag och bara en sak på schemat.

Goddagens
Idag har vi bara ett litet samtal på dagis inplanerat sen kör jag och Moa på, tar dagen som den kommer och bara njuter av varandras sällskap. Just nu leker hon på där nere och jag smet upp hit en stund för att uppdatera lite.
I helgen som var nu hade vi kalas eftersom våran lilla tös fyllde fyra år...stora tjejen nu.















Presenterna var omtyckta och hon leker med de flesta varje dag och helst av allt skulle hon nog kunna vara ute och cykla hela dagarna. Bra där av oss att ge henne en cykel!
Söndagseftermiddagen ägnades hemma hos en av grannarna som hade kryddparty, medan hennes underbara man gick iväg med alla barn till lekparken så fick vi mammor en stund för oss själva med kryddor och annat. Ja några av barnen var kvar men det för att de är för små för att leka i lekparken ännu.

Igår var det möte och jobb för hela slanten, så när jag kom innanför dörren strax efter tio var man inte mycket människa utan stupade ganska fort rakt ner bland kuddarna och somnade ganska omgående. Men jag har kommit in i någon sorts drömperiod som inte vill avta, drömmer massor och konstigt. En massa människor från förr dyker upp och de mest konstigaste saker kan hända. Tänker inte gå in på detaljer men skumt är det iallafall.
Min handled har börjat krångla med och ömmar så jag går för tillfället på en voltarenkur för att se om det hjälper, tack faster för rådet, slapp jag slösa de kronorna det hade kostat att ringa vårdcentralen. Så om det inte gått över inom en vecka är det väl bara att fejsa läget och bege sig till vårdcentralen, som jag av vissa anledningar har svårt för. Men ibland så måste man ju bege sig dit iallafall.

Nej nu är det dags att fixa till sig så man ser någorlunda anständig ut när man ska på samtal på dagis. Lite mascara och lite hårspray kan nog fixa det tror jag.

See ya later alligater..... 

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se