2 Maj 2012


Moa och jag har precis intagit lite lunch och nu väntar vi på att Tommy ska sluta jobba så jag kan bege mig till gymmet. Han har börjat skifta och jobbar kväll ena veckan och förmiddag den andra veckan. Funkar ju helt ok faktiskt. Jag trodde till en början att kvällarna skulle bli jobbiga att vara ensam med barnen men det har gått kanonbra. Och jag får ju bestämma alldeles själv över vad som visas på tv´n. Det är inte fy skam det. Och så är det rätt skönt att inte behöva släpa med Max till dagis när man lämnar Moa de dagarna, utan honom slänger jag upp till Tommy i sängen då och när han jobbar dag är han ju hemma till halv tre så då hinner man med lite mer på eftermiddagen.
Men det kommer inte att funka i all evighet. När vi jobbar igen båda två kan han inte skifta eftersom jag jobbar så mycket OB-tider. Men det är ju inte än det....först ska vi ha semester och så ska Tommy få vara lite pappaledig med.







1 kommentar:

Emma sa...

Visst är de snygga! :) Väldigt mjuka och stretchiga! Har fått dem, tror de kommer ifrån Lindex!

Blogg listad på Bloggtoppen.se