Lördagmys


Sitter här hos mamma och pappa och dricker lite vin. Moa sover efter mycket om och men! Ville inte somna först, skulle ju vara med Offa juh...




Tommy är i Hallsbergs skogen och firar sin kompis T som fyller 25 bast. Han ringde nyss och var inte speciellt nykter :-) De va mycket upprepningar och mycket jag älskar dig! Han e go han! De värsta e att de inte kommer hem förrän imorgonkväll...hinner ju sakna ihjäl mig efter honom juh! Ja jag har ju Moa att umgås med och mina kära föräldrar så jag har att göra, men jag e van att ha Tommy vid min sida juh! Älskar honom av hela mitt hjärta!

nej nu ska jag dricka upp vinet och sen e de nog dags för sängen...har varit vaken sen fem över sex i morse och det börjar kännas i ögonen nu...mycket grus e de! Natti natti

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se