Aaaa...

Snälla, snälla, snälla någon...hitta ett jobb åt Tommy! Han håller på och blir en soffpotatis...pendlar mellan fåtöljen och soffan på dagarna. Idag var han ute och slängde lite sopor, duktig kille!
Förstår inte vad man ska med arbetsförmedlingen till om man inte får någon hjälp därifrån iallafall. De kan väl erbjuda någon kurs eller nått iallafall om de nu är ute efter att minska arbetslösheten. Jävla politiker som vill så mycket och lovar så mycket men händer det nått...nääää inte speciellt mycket! Är inte alls på bra humör idag känner jag...blä...går in i sängen å drar täcket över huvudet. För lite sömn och för mycket rökbegär idag tror jag. Men jag håller ut! Är inte ens hungrig...och då är det nått som inte är bra...jag brukar alltid vara sugen på nått juh!
Näää sängen blir det nu...är tidig morgon imorgon då Moa ska till dagis och jag tänker nog våldgästa min I på väster...BLÄ för den här dagen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag förstår att du är less! Försöker sparka honom i röven emellanåt men det är inte lätt! Kram på dej raring

Vildängel sa...

Du e alltid välkommen gumman.. *ler* Fixar färsk juice o kaffe..

Blogg listad på Bloggtoppen.se