Äntligen måndag



Utbrast min brukare och jag var benägen att hålla med för en gångs skull. Äntligen är det måndag och en helg av arbete är slut. Nu behöver jag inte tänka jobb förrän på onsdagnatt igen. Eller ja det är inte riktigt sant ju...jobbet finns alltid där i mina tankar på ett eller annat sätt. Men jag behöver inte gå dit förrän på onsdag iallafall.




Idag står inget på agendan, skulle vilja knalla på stan men det blir det väl inget med. Skulle behöva sova en stund med nu när jag haft vakennatten men jag tror jag hoppar över det så sover jag mycket skönare inatt sen. Eller så däckar jag på soffan i eftermiddag när Moa vilar middag!

Fick lite fina bilder på henne nu på morgonkvisten. Svartvitt är så fint tycker jag. Måste förstora nått snart igen, eller kanske beställa färgpatroner så jag kan skriva ut lite själv kanske.
Ska beställa det på en gång faktiskt! Kan T beställa Tvspel för över femhundra så kan jag beställa färgpatroner. : )
Ni får ursäkta röran det blev här med text och bilder huller om buller men jag fick inte till det nått bra. Annars kan jag inte säga att nått spännande hänt i mitt liv under helgen. Har mest jobbat känns det som. Inatt blev natten extra lång och tuff. Vid tretiden fick jag stans huvudvärk och inga tabletter hade jag med mig. Det var bara att bita ihop och hoppas på att klockan skulle gå lite fortare. Vid sju hade den släppt och gick inte över i migrän som tur var. Strax efter åtta var jag hemma och andades ut. Moa kom uppsmygandes och skrämde sin mamma rejält. Jag satt i vardagsrummet och filosoferade och rätt som det var så stod hon bara där, "hej, mamma"..trollungen min. Nu retar hon gallfeber på oss med att hitta på en massa dumheter, klättrar i fönstren och gömmer saker på konstiga ställen =) Bäst att slita sig från datorn och aktivera henne lite! Puss på er!






2 kommentarer:

Vildängel sa...

Hihi.. De e ju hennes uppgift att hålla er på fötterna hela tiden.. *ler* Hon e för söt trollet.. Kram

Sandra sa...

hehe ja hon vet ju hur hon ska göra...

Blogg listad på Bloggtoppen.se