Snart dags för jobb...



...men först några rader här!




Efter lunchen kom Niklas, Helle och Julia hit och hälsade på...så trevligt så! Julia växer ju så det knakar...känns som om hon är ikapp Moa snart! Den 11 april blir Moa 2 och den 20 april blir Julia 1! Herregud vad fort det går! Julia fick som vanligt lite kläder efter Moa nu när hon växt ur de gamla. Moa står still på sina mått än så länge men hon har ju alltid varit lite liten.


Efter en mysig eftermiddag åkte de hem och avlöstes av Maria, Magnus och Larsa. Vi käkade kinamat, Tommy pizza förstås! Kikade på tv och busade med Moa. Eller Maria och Larsa busade medan jag tittade på. Nu sitter jag här och slappar lite innan det är dags för att åka till jobbet. La in lite bilder med, det kanske märks!! Puss hälsar Moa!



Just det Ida...Vi kommer, du vet när! Om ingen jobbar för mig tar jag semester och barnvakten är bokad! Tack Maria!
Eller ska jag skriva såhär...T om du läser detta.......vi kommer du vet vart och när! Tack för inbjudan!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för trevlig kväll! Hoppas du får det bra på jobbet! Klart jag tar snuttan! Älskar ju den lilla gullungen! Puss & Kram

Vildängel sa...

Gött mos.. Så glad ja blir..

Blogg listad på Bloggtoppen.se