Alla hjärtans dag


Ja då är det köpmännens dag igen då. Eller som andra säger, alla hjärtans dag. Visst är det mysigt med en sån dag man kan rå om varandra lite extra och så men enligt mig ska sånt komma spontant, inte behövs det en dag för att visa att man tycker om, älskar någon! Jamen iallafall så har jag väl som vanligt fixat och donat lite ändå. Inte mycket men det är tanken som räknas anser jag. En liten fin hälsning till min älskling blev det på nätet. För den som vill läsa kommer länken längre ner, och så blev det frukost från Ubbes och några söta små bakelser som vi ska fika på senare i eftermiddag. Hoppas de är lika goda som de ser ut att vara.
Morgonen började tidigt idag, vid sju, när jag gick upp med Moa eftersom det var dagisdags idag. Hon behövde inte väckas utan sa glatt hej när jag öppnade hennes dörr. Frukost till henne och påklädning av oss båda efter det. Sen tog vi en promenad till dagis (trots foten), förbi det radhus jag förälskat mig i och passade på att snegla lite. Kommer aldrig bli vårat men drömma kan man göra. När jag väntade på bussen efter att jag lämnat Moa träffade jag I som skulle till DrMonster och kolla ryggen. Skönt att jag fick träffa henne innan hon åker till D! Vi behövde en värmande kram båda två. Sen stannade jag på Ubbes och handlade lite och nu så väntar man på att klockan ska gå så det blir dags att hämta lilltroll på dagis igen då.
Pratade med vårdcentralen förut om min fot och det lät som en inflammation sa de så jag skulle ta panodil och ipren över helgen och blev det inte bättre fick jag återkomma på måndag. Så när jag hämtar Moa får jag ta vägen förbi apoteket och handla lite. Hoppas inte det blir värre iallafall för då klarar jag inte att jobba i helgen. Promenaden till dagis i morse var nog inte så bra men jag vill inte sitta still nu när jag äntligen har kommit igång med promanderna ju. Jaja vi får se hur det går i helgen.
Här kommer länken till alla hjärtansdag hälsningen...hoppas den funkar. http://www.familjenytt.se/viewadvert.aspx?iuapc=32f7954a393f3ac5&iat=910&iatg=900
Fixa till sig och knalla till bussen då. Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag, puss och kram på er!

2 kommentarer:

Jocke sa...

Hej! Härligt att du bli glad av att läsa det jag skriver =) Det blir jag med.. haha! Hoppas foten blir bra! Dags för den där kryssningen snart eller en fest! Hälsa Tommy o Moa! Kram Jocke

Lisandra sa...

åh va gulligt du hade skrivit::) hoppas ni haft en bra dag:)
pöss

Blogg listad på Bloggtoppen.se