Beslutsångest

Har jag angående min blogg...vet inte alls hur jag vill att den ska se ut. Skulle ha en jättefin bakgrundsbild men vet inte hur man gör juh...måste göra nått med HTML koder och sånt kan inte jag...får kolla med brorsan om han kan.
Stackars T är sjuk här hemma, inatt var det toaletten som gällde och nu ligger han här totalt utmattad och febrig. Inte många knop som blir gjorda där inte. Jag tjatar på han att han ska äta och dricka ordentligt men han vill eller orkar inte. Lite te, några mackor och en bulle är vad han fått i sig idag. Och jag måste nog ringa vårdcentralen imorgon för min fot gör nått förbannat ont när jag går. Det har värkt lite till och från i en vecka nu men envis som man är så skiter man i det och hoppas på att det ska gå över men nu verkar det som om det bara blir värre och värre. Hade tänkt ta en skön promenad till dagis imorgonbitti men det får nog bli buss om det ska värka såhär som det gör nu. Det sitter typ i trampdynan (har vi människor såna?) under stortån på höger fot, in till benet liksom. Får gå på höger sida av foten och det kan ju inte vara bra i längden det heller, blir ju felbelastat. Jag är ju ingen doktor men önskar jag vore så jag slapp den där förbenade vårdcentralen....har ingen respekt för dem längre. Jag vet att alla inte gjort fel men jag känner som jag känner.
Dags för sängen, en dag imorgon med! Ha det gott och vakna torrt =)

1 kommentar:

Vildängel sa...

Hoppas att T kryar på sig o att ni andra inte blir smittade.. O hoppas foten slutar göra ont snart gumman.. O duu tack för att du är en av dem som hjälper mig att inte sjukna!! Älskar er.. Ha en underbar alla hjärtans dag.. *puss*

Blogg listad på Bloggtoppen.se