Förväntansfull och trött

Är jag nu ikväll. Festen imorgon ska bli så rolig. Inte ofta man festar två helger i rad längre. Har sån lust att köpa nya fina kläder men det blir nog inget med det. Köpte ju nytt förra helgen så nu blir det inget mer. Har lust att gå till Kicks och se hur mycket det kostar att bli sminkad, vill bli fin för en gångs skull. Är så dålig på att sminka mig. Jag brukar inte vara fåfäng eller sminka mig så mycket, mascara på sin höjd vanligtvis och lite foundation eller brunkräm om jag ska ut. Men nu så skulle jag vilja piffa till mig lite extra men det är väl dyrt som allt annat förstås. Här tänkte jag lägga en fin bild på mig själv när jag sminkat mig men hittade den givetvis inte. Den är inte tagen av mig utan ligger på en kompis sida...eller...ska kolla en annan sak...nej det gick inte.....nu är jag så trött så jag ser i kors nästan...hehe liiite mer än vanligt alltså! ;) Imorgon händer massor kul...återkommer om allt det imorgon eller på söndag. Ha de!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se