Seg lördag

Ja fy vad denna dag har varit lång. Tommy har legat i soffan och jag suttit i fåtöljen och Moa har sprungit omkring och lekt. Stackarn tycker nog vi är tråkiga föräldrar som inte orkar någonting. T´s åkomma slog tillbaka på honom inatt och idag har han varit liggandes stackarn. Vilket inte är lätt för mig som är dålig. Har en kropp och knopp som värker på diverse ställen. Får fixa mat och styra ändå med Moa och allt annat. Fattas bara att jag blir ännu sämre så som T. Moas feber kom tillbaka nu ikväll men hon slocknade ändå vid åttatiden. Men hon vaknar säkert till sen och vill komma in till oss. Hon brukar ju göra det när hon har feber.
Tittade på deltävlingen i Melodifestivalen nyss och jag säger bara herregud! Vart är Sverige påväg?...det är ju inga schlagers längre! Jag menar..sjunga om kebabpizza!! Ja herregud!
Nu blir det bingen och lite tv innan mina ögon faller ihop. Hoppas på lite mer sömn än föregående natt. Natti natti...

1 kommentar:

Vildängel sa...

Gumman då.. Hade ja varit hemma så hade ja försökt hjälpa er.. Tänker på er o hoppas ni kryar på er.. Puss o kram.. *kärlek*

Blogg listad på Bloggtoppen.se