Toaletten...(risk för skitsnack)

...är min bästa vän idag. Har åkt på samma skit som T hade, han mår för övrigt bra idag. Men min mage är inte att leka med. Som tur är så kommer det bara ur ena hålet än så länge (lessen för bajspratet) jag hatar att kräkas!
Har fått i mig lite mat iallafall och saft. Funderar på att dricka lite cola med (avslagen förstås). Så jag inte torkar ut helt. Vatten vore väl bäst men jag vill ha nått med smak på.
Moa är feberfri och pigg som en..jag vet inte vad. Men Tommy är ju piggare så han fixar och donar med lilltrollet och med tvätten och så fixade han lunchen med. Jag som hade hoppats på att få jobba imorgon får nog lägga den tanken åt sidan och vara hemma då med! Attans. Det här är inte bra för plånboken ju. Men men sjuk måste man ju vara ibland med.
Tack Ida för fint inlägg, vet att du skulle ha hjälpt oss om du kunde. Love u!
Nope, tillbaka till soffan och tillbaka till min vän gjord av porslin...ha det gott alla!

2 kommentarer:

Lisandra sa...

Krya på er hoppas ni blir friska snart:) puss o kram

Vildängel sa...

Usch gumman då.. Inte kul att toaletten är din bästa vän.. Nu e vi iaf tillbaka i Motala så hojta om de e nått ni behöver hjälp med.. *love*

Blogg listad på Bloggtoppen.se