Fredagsfriskis

Jajamen idag har jag varit megahurtig och nykär...fick stegräknaren igår, använt den sen i morse och jäklar, man går mer än vad man kan tro! Men jag ska ju inte tråka ut er med det =) Måste bara få sporra mig själv lite och klappa mig själv på axeln för jag är så duktig och avstår från så mycket gott...fast nu är det helg och jag får lätta lite på mina gränser...hehe. Kina ikväll!
Jobbar tyvär hela helgen men jag går och väntar och längtar efter annat så tiden på jobbet är inte så farlig längre...hoppas bara det jag väntar på är positivt. Need some changes...
Neee duty calls, skriver mer sen............

4 kommentarer:

Vildängel sa...

Åhhh kina... mums..

Sandra sa...

De är jag värd idag...Det ska stå på bordet när jag kommer hem annars får Tompa det hett om öronen vill jag lova! =)

Vildängel sa...

Hihi.. nu ska ud vara snäller.. tänk på att han blir lite äldre imorgon o lite senilare..

Sandra sa...

Haha ja de e ju sant juh. Synd bara att jag jobbar hela dan då!

Blogg listad på Bloggtoppen.se