Klantarsle




Ja jag är ett riktigt klantarsle...lyckades nollställa stegräknaren två gånger idag. Men första gången stod den på 10100 någonting och andra gången 1000 någonting så vi säger 11000 steg så fuskar jag inte. Och så får jag lägga till 12300 för att jag var på Powerplaten med. Så vi säger 23300 steg idag...och jag skriver det här enbart för att hålla reda på saken själv, inte för att skryta =).


Och kinamaten var god med Ida...den var ju inte framdukad men de åkte och hämtade den när jag kom hem så den var ju färsk ; )


Men nu är jag helt slut efter en dag med full fart hela tiden, en jobbig förkylning och någon grad feber så det får bli till att kurera näsan med lite nässpray och huvudet och febern med diverse tabletter och sen krypa ner mellan mina fina svarta lakan och försöka sova. Får väl sällskap inatt igen av en hostig trollunge som inte kan sova. Har varit så två nätter nu..men vad gör man inte när de hostar och gråter?


Så godnatt nu, måste sova så jag orkar jobba imorgon. Kramers

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Jaha så du får både kinamat o sova mellan svarta lakan.. de tycker ja e bra taskigt... Puss på de..

Sandra sa...

Hehe och jag sov hela natten med...inget lilltroll som kom in!

Blogg listad på Bloggtoppen.se