Ja må han leva...

...ja må han leva uti hundrade år! Ja igår blev älskling ett år äldre och jag jobbade, men kompenserade det med att laga god middag till honom när jag kom hem. Fläskfile, sås, gratäng och en himla god sallad med förstås. Lite tända ljus och mys framför tv´n. =) Vi kikade på det nya körprogrammet och sen somnade jag som en klubbad säl. Förkylning och jobba är ingen bra kombination egentligen men men vad gör man inte för lite pengar. Idag jobbar jag bara till halv ett och sen så bär det av till farfar som fyller hela 65 bast. Farmor ska laga sin berömda älgstek...mums!


Usch idag är jag så upprörd...orkar inte ens skriva om det, men det finns att läsa om det i tidningarna...säger bara fallet Louise! Sjukt säger jag bara!
Och vad är det för fel när mord efter mord begås i vårat sverige...vad är det som händer? Varför ska barn behöva bli berövade sina liv för att en vuxen mår dåligt? Jag vill men kan inte förstå! Usch.........


Gårdagens siffror; 10517 steg

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se