Hallå hallå...anropar försvunnen astronaut!


Fy vilken hemsk slagdänga...den bara satte sig på hjärnan helt plötsligt och nu vill den inte försvinna.
Lite siffror då, 12 772 steg har man gått idag...det löser sig sa han som sket i vasken! Med det så menar jag då givetvis att det blir bättre och bättre dag för dag...också en usel slagdänga. (sluta förfölj mig)

Tack snäääälla farmor och farfar för en helt underbar middag med påföljande efterrätt...jo jag åt faktiskt lite marängtårta idag. Men då gick jag ju till jobbet imorse och så gick jag hem från mor och far efter kalaset...varför plågar jag er med denna dumma information? Varför skulle ni bry er? Jaja, jag är duktig och jag peppar mig själv så det så. Det är helg ett par timmar till =)
Uppdatering om mitt hemliga projekt, papprena är mottagna och det ser ljust ut framåt höstkanten!
Fick deklarationspapprena i fredags och det såg med ljust ut..blir inte miljonär direkt men jag behövde åtminstone inte betala tillbaka nått iår. Semestern är räddad...Jippie! Och semestern är väl så gott som beviljad med antar jag.

För övrigt så är mitt liv lika som det brukar...tråkigt...trist...men helt uuuunderbart! Vårkänslorna är här igen!! April närmar sig och det ska bli en bra månad från start med en massa skojsiga saker och ett sunt leverne...Men nu killar det i benen av trötthet (knäppt, jag vet, har ärvt det från mamma) och ögonen vill inte längre så ett toabesök, lite nässpray och en ipren mot febern och sen i säng med mig! Pöss pöss.

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Jooo gumman ja vill läsa allt du skriver oavsett om du bara skulle skriva hur många steg du gått.. O fan va duktig du e.. ja vill också ha en stegräknare.. puss puss

Sandra sa...

Stegräknare.se är en underbar sida med massa sådana saker. Billigt är det med! =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se