Ibland räcker inte tiden till och ibland går tiden så sakta....gick upp alldeles för tidigt nu på morgonen så jag hann faktiskt sätta mig och läsa lite bloggar innan det är dags att knalla ut till väster, mitt andra hem, jobbet. Ska plugga in Adam och Gry i öronen och knalla i lagom takt. Hoppas vi får nått gott att fika på på mötet för jag lär vara hungrig när jag komer fram. Det är nackdelen med mig på morgonen, kan inte äta nått när jag gått upp precis utan måste vänta en timme eller två.
Nope, snöra på sig skorna och knalla...vi hörs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!Du måste ringa å beställa tid för demo!Det va kul!Kram L

Vildängel sa...

Hej älsklingen!! De är lugnt.. Vet att ni haft mkt denna veckan.. ja tittar förbi någon gång nästa vecka så får vi mysa o ha de trevligt i nya soffan.. Kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se