Jag lever...

Jo jag lever faktiskt...kom på mig själv med att jag inte har skrivit nått på ett tag. Men det har varit lite skönt med faktiskt. Har bara varit inne och läst lite här och där och ibland blir man verkligen förundrad över hur människor är. Men jag tänker inte lägga ner någon större energi på de människorna för det är precis det de vill.

Har inte hänt så mycket annars...jobbat natt och sovit om vartannat. Umgåtts lite med familjen och pulat i hemmet. Fan så snyggt det är hemma i vardagsrummet. Bara tre hyllor som ska upp nu så är vi klara sen. Såååå skönt och såååå snyggt. Välkommen hem och titta!
I skrivande stund är jag hemma hos mor och far, Moa sover och jag sitter och fnular på datorn. Tommy är i Hallsberg och ska på klassträff imorgon. Saknar honom nått grymt redan, får hålla mig till söndag. Då ska vi kramas och pussas igen. Älskar den karln...eller pojk...eller mannen...ja allting är relativt!
Idag var jag, mamma och Moa i simhallen och badade lite...så det känns i kroppen att man gjort nått som den inte är van vid. Tog inte ens några tider att lägga Moa förut. Och det tar nog inga tider att söva mig heller om en stund när jag tänker krypa ner i sängen. Imorgon blir det lördagsfika igen och en knall på stan. God mat hos mamma och pappa och sen en kväll framför Andra chansen...trots att favvoBjörn inte är med. Och så sova här igen då. Skönt att vara här, bli lite uppassad och få slappa lite.

Neee sängen hägrar...ha de gott alla! Och I min vän, njut av helgen!! Love

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se