Ja så var helgen till ända igen då. Fasiken vad fort mina lediga helger går, helt otroligt!
Men den här helgen har gått i slapphetens tecken hemma hos päronen medans Tommy varit i Hallsberg. Fika igår och varma mackor till melodifestivalen...lite vin blev jag bjuden på med. Idag har vi också bara tagit det lugnt. God lunch hemma hos mamma och pappa, sen kom Tommy hem från Hallsberg. Alla åkte till Maxi, handlade lite och sen åkte vi till min bror och hans tjej en stund...käkade lite pizza och sen gick vi hem och badade lite, lade Moa och snart ska vi bara krypa ner i sängen och kika på Mastermind på fyran. Men först lite bubbelvatten och en knäckis. Inget godis här inte när man är sugen. Ska börja träna i veckan och promenera ännu mer. Nu ska vi sträva efter resultat...En stor eloge till min vän I som gått ner 1.5 kilo på en vecka! (hoppas jag skrev rätt nu)

Imorgon börjar jag mina jourveckor. Ska bli så skönt men som vanligt kryper ångesten sig på mig, snart är det dags för dagveckorna igen! Har kollat lite jobb i helgen men det finns inga att söka direkt. Vi får väl hålla tummarna att det jag sökte härromveckan tillfaller mig. Chansen är väl inte så stor men någon gång ska väl jag med ha tur.

Neee, bedtime! Pöööössss

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se