Ja, då har jag äntligen hittat den träningsform som passar mig...inget svett och det tar ingen tid. 20 minuter har man väl tid till 2-3 gånger i veckan. Innan eller efter jobbet. Och så ingår det skitskön massage med. Ja det var verkligen min grej.

Måste säga att jag blev chockad av att så få ord kan få så många kommentarer! Men det beror nog på vännens kommentar där om "dom". Men mer kan jag tyvär inte skriva om det, än att det finns alltid en/flera människor som är dumma och försöker förstöra för andra, därav en stängd blogg! Men vi är inte de som är de. Vi är våra egna kungar...eller som hon så bra skrev, drottningar.

Glömde ju skriva igår att utvecklingssamtalet på dagis gick kanon. Moa är ju liten fortfarande så de hade inte så mycket ur pedagogisk synpunkt men de höll med om att hon är en liten självständig tjej som tar för sig av vad livet har att erbjuda. Och att hon har utvecklat sitt tal nått enormt sista tiden. Och ja det stämmer.

Nu kom det folk på besök så jag ska väl vara social och sen är det dags för jobb igen!

Pöössss

1 kommentar:

Vildängel sa...

vad bra att du hade de trevligt på dallret.. *ler* Då har vi tränat både två idag då.. Hoppas de går bra på jobbet sen !! kram kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se