Svar...

Självklart är det trevlig med kommentarer, jag har ju själv bett om dem, men att folk kommer in och klankar ner på andra är inte riktigt meningen. Själv är jag en rätt trevlig person som aktar mig för att hamna i konflikter och står oftast bredvid och granskar under tiden konflikten pågår, men nu verkar jag inte ha nått val eftersom du valt att använda min blogg som ett forum för att nervärdera en medmänniska.
Att elaka människor hänger lite överallt på nätet går väl inte att komma ifrån men de får gärna hålla sig till de ställen där de finner likasinnade istället för att använda sig av en persons blogg som inte är inblandad i saker och ting.

"Jennan sa...
vi är lika glada för att vi inte ser din blogg nu för tiden som då för tiden..Du verkar ju vilja att vi ska undra vad du skriver.För min egen del är jag ganska besviken för som jag sa till dig så underhöll den min vardag.Men det finns roligare saker o göra.Öppna upp den igen o stå för ditt ord.Men du verkar vara så jävla feg,det är lätt o prata o skriva.Men när det man ifrågasätter det du säger springer du med svansen mellan benan o låtsas om som ingenting.O tycker så jävla synd om dig själv..Herre på täppan klart ni är när du gömmer dig..Nu kommer du säkert påstå oxå att ta inte åt dig av allt du läser.Men Ida jag är inte dum i huvet som du verkar tro..Jag är bara så less på människor med dubbelmoral o som inte kan stå för det dom säger..Det här har inget med dig o göra mammaj eftersom ida stängt sin blogg får man ju göra sig hörd här... "

Mammaj fortsätter:
Ha en fortsatt trevlig fredagnatt, jag ska krypa till kojs och önska att jag låg i min egna säng med min alldeles egna T. Pöss å kram

5 kommentarer:

Vildängel sa...

Ojoj oj jennan.. Om du ändå hade en aning om vilka du har i ryggen.. Nu ska vi se.. ååå en jonas som försöker stå upp för sin åsikt men ändå kom fram för o krama mig ikväll.. Kallas inte de dubbelmoral så säg.. Att uttala hat mot någon o sen kramas är väl verkligen falskhet i sitt esse... Men de vet väl du allt om.. Låt nu sandras blogg vara sandras hon har inget med de här o göra.. o gotta er på era bloggar för ni skulle trilla av pinn om ni såg min o ett o annat vänskaps o vanligt förhållade skulle gå åt pipan kan ja lova dig... hepp hepp.. Jonas kramkompis..

Jennan sa...

Jag ska låta hennes blogg vara ifred,oroa dig inte.Har jag någonsin påstått att jag har någon bakom ryggen??Jag säger vad jag tycker o tänker utan o behöva ha stöd från andra.
Hat är väl ett starkt ord,han vill bara ha sina pengar.Det kan jag ju förstå mycket väl.Det är du själv som stöter bort alla dina vänner.Öppna upp din blogg då så du kan förstöra några vänskaper till .Vad är du rädd för?Känns det bättre o sitta o ljuga o prata bakom stängd dörr?
Men jag tycker du ska tänka till lite för du har ju pratat vitt o brett om dina vänner som kanske inte är dom snällaste sakerna.Falskheten får du själv stå för,jag säger vad jag tycker o tänker även till mina närmsta.
O vad jonas gör får stå för honom.

Sandra du har ju opponerat dig på andras bloggar som inte har med dig o göra..Men det här är det sista jag skriver på din sida.

Vildängel sa...

O gud så gott att du äntligen väljer att hålla käften. Precis som du så ofta påpekar att ja inte känner dig så känner inte du heller mig. Att bloggen är stängd beror inte på att de skrivs skit där utan ren o skär sanning faktiskt. Tror inte bloggen någonsin varit så sann som den är nu. O ne ja öppnar den inte av respekt för andra faktiskt.. Men de är väl sånt som går dig förbi. Sitt inte på dina höga hästar o döm mig, du har inte en aning om vem jag är eller hur jag är..

Jennan sa...

haha ida ibland är du för rolig..sitter på mina höga hästar o dömer.
Ren o skär sanning,ja stå för sanningen då istället för o gömma dig.Respekt för andra hmm..Det finns ingen respekt i att prata om andras liv när det inte finns tillåtelse till det.
oavsett sanning lr lögn...

Vildängel sa...

För att vara de sista du skulle skriva så skrivs de mkt iaf.. Min blogg är o förblir hemlig om de beror på att de skrivs skit där, att mitt liv inte är för era ögon eller om de är en massa sanningar där som skulle kunna göra riktigt illa kommer förbli en hemlighet. O inget av de handlar om feghet utan de är rätt skönt att kunna vraka o välja bland sina läsare..

Blogg listad på Bloggtoppen.se