Äntligen lördag

Jaha då sitter man här med drickat och grundar lite. Lånar L´s dator medan hon står i duschen. Hann ju inte sitta ner hemma idag. Blev lite gos hemma med Moa och Tommy när jag kom hem från jobbet i morse och sen bar det av till stan för lördagsfika med päronen och min morbror med familj. Sen gick vi lite på stan...inhandlade lite fler fiskar : ) och sen åkte vi hem igen. Jag och Moa sov middag och sen var det dags att göra middag. Svärmor, M, P och E kom på besök en stund. Sen var det dags att fixa till sig lite...
Och som sagt nu sitter jag här och grundar lite innan den andra L och N kommer. Kommer bli en massa skvaller och mycket dricka och pizza och sen blir det väl Harrys antar jag. Skoj ska det bli! En massa annat folk jag känner ska också ut idag så det kommer bli mycket kramar och en del skratt antar jag.
Nej dags att vara social...lägesrapport kommer imorgon! Pöööss

2 kommentarer:

Jocke sa...

Blev inget Harrys för mig igår.. dåligt med stålars! Var det skojigt?? Ser fram mot kryssningen!

Vildängel sa...

Hoppas ni hade de trevligt.. här däcka vi i soffan strax efter tolv.. Men S kommer säkert tillbaka snart.. kram kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se