Seg partypingla som håller sig utanför sandlådan

Ojojoj säger jag bara....de var inget roligt att vara jag i morse runt sjutiden. Vaknade av att huvudet höll på att lösgöra sig från kroppen, eller ja nått åt det hållet för det gjorde något fruktansvärt ont vilket ledde till att jag var sängliggandes med en grå äckelhink bredvid sängen. Kom upp därifrån runt tolvsnåret. Baksmälla blandat med migrän är inget att rekommendera!
Men men, man får skylla sig själv, det var ju ingen som tvingade i mig allt det där jag drack igår. Men en riktigt skön fylla med gott sällskap var det ju iallafall. Käkade pizza, drack gott till melodifestivalen och pratade en massa skit och härligt skvaller. Mer sånt en annan gång tycker jag!
Nån gång efter elva begav vi oss in till stan, och hamnade i en sjuhelsickes kö på Harrys..tog väl ca en halvtimme innan vi fick komma in och precis när vi blev insläppta så rusade en massa vakter ut genom dörrarna, kravallstaketet gav vika :) tur man slapp stå där då. Väl inne gick vi runt lite, drack lite, dansade lite och sen drog vi vidare till Bolaget en stund. Hittade Helle där som hade blivit "övergiven" av både bror och sambo. Där gav LE upp och gick hem men jag och H blev kvar en stund och tjuttrade med D och några andra där nere. Min kväll/natt slutade vid fyra hemma i sängen bredvid min lilla gosiga Tommy. Moa sov som tur var hela natten så jag fick sova ett par timmar innan de va dags för kräkan Allan att dyka upp. Dagen idag har varit seg och tråkig och nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska gå så jag får lägga mig och nanna kudden. Har juh som tur är jouren inatt. Är bra seg och däven, kommer slockna så fort jag lägger mig.

Har pratat med en vän nu ikväll som inte mår så bra och att folk beter sig dumt och håller sig på sandlådenivå gör ju inte saken bättre. Herregud vad folk kan hålla på....att de bara orkar. Finns ju så mycket annat kul att lägga energin på än att bråka. Men men, det finns ju folk till det mesta. Synd bara att en så fin människa ska behöva må så dåligt. Finns här för dig och jag vet att du finns för mig i vått och torrt med. Love u

Här får jag nog sätta punkt för idag och återkomma utvilad och fräschare imorgon! Ta hand om er därute och lova vara snälla mot varandra för livet blir så mycket bättre då. Puss

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Tack gumman!! *love*

Sandra sa...

Så lite så

Blogg listad på Bloggtoppen.se