Stressat lugnt...


...hur man nu kan göra det? Drog ner till stan strax innan tio, lyckades hitta 5 presenter, handla på Östenssons och vara hemma vid tolv igen. Blev dock ingen Latte men den skjuter jag på till imorgon. Väl hemma fixade vi lunch, sen gick jag och Moa för att vila middag. 2 timmar senare kommer Tommy in och frågar om vi inte ska gå upp nu. Sov visst lite länge =) Sen var det upp igen, greja lite, fixa kvällis till Moa, bada, fixa kaffe till brorsan och H som kom på besök, laga mat till Tommy och mig som intogs när Tommy kom hem strax efter åtta från sin innebandyträning, sen fick man stoppa Moa i säng och nu äntligen, 22.10 ligger jag här i sängen med älskaren i knät. Vissa dagar är sega som kola men den här dagen rann iväg som lös chokladsås på glass! Brorsan hade med sig mat från McDonalds idag men jag tackade nej och lagade mat istället. Kyckling, pasta, sås och sallad. Mest sallad för min del då. Träning imorgon igen och en promenad därifrån och hem om det inte spöregnar. Ska lämna lillkatten till veterinären vid kvart över åtta och sen dallra vid nio. Sen blir det nog en slappardag hemma med Moa och Tommy och så tror jag svärmor och E kommer på besök med...

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se