Så duktig, så skönt...

Upp vid sju imorse medan resten av familjen låg och sov. Åkte till veterinären vid 8 och lämnade Chelsea. Sedan ner till Powerplate där jag träffa L och så dallrade vi lite. Fick prova på en ny träning och den var inte lätt. Jag höll inte tiden ut men det gjorde L. Så dutti så, men då har hon kört liite fler gånger än mig ; ) Sedan blev det promenaden hem, stannade och sola på vägen (tio minuter, men jag tror rören var nybytta för det känns redan att jag solat, så ikväll bränner det). Väl hemma blev det prat med svärmor medan de små busade och så gjorde jag lunch. Hamburgare med bröd. Jag åt en, med lite dressing och mest sallad på och så morötter bredvid. *klappar mig själv på axeln* Sedan var det dags för Moa att sova middag. Svårsövd på grund av förkylningen men efter mycket om och men så sover hon. Så nu har jag lite tid att slappa på innan det är dags att åka och hämta lillkissen. Pappa är snäll och kör mig dit och hem. Sen blir det soffan när man kommer hem, duschen och så kanske en tur till I innan jobbet klockan 21.00. Måste få lite I-tid som hon så fint uttryckte det på msn igår! Egentid = I-tid! Ja vi får se hur det blir. Nu är det dags att gå utåt, pappa kommer när som.

För barnen som försvann


Jag tänder ett ljus idag för de två små barnen som mist sina liv i Arboga. Jag sänder även en tanke till deras mamma som kämpar för sitt liv på sjukhuset. Man undrar i sitt sinne hur det kan gå så långt, varför oskyldiga ska drabbas. En tragedi, inte bara för familjen, utan för hela stan, för hela landet. Hur kan det hända, hur kan det gå så långt?
Tänd ett ljus du med, låt oss aldrig glömma! Håll lågan levande!


1 kommentar:

Vildängel sa...

Du e alltid välkommen när du känner för de, det vet du gumman.. Hoppas kissen mådde ok när hon kom hem.. Ja har haft träningstid, soltid o terapitid idag.. Så nu återstår de bara barntid o kanske lite sandra tid *ler* Puss puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se