lilla kissen...



Usch vilket dåligt samvete man får när man ser hur katten mår efter narkosen, men om vi inte ska ha en massa kattungar måste jag vara så elak! Snart blir hon pigg igen, det vet jag ju.



Ja och snart, när som blir det skriverier i tidningen då om det som hände J, min käre kusin. Personal inom sjukvården kommer anmälas enligt LexMaria. Mer behöver jag inte skriva...jobbigt kommer det väl bli iallafall.

Nej en dusch så man blir pigg och sen ska jag dra mig till Ida och umgås med henne en stund innan jobbet. Är Greys ikväll och innan det är det snusk som gäller, hur kan folk ha det som de har det hemma! Blä säger jag bara. Lite damm i hörnen och lite odiskad disk har väl alla men att det ligger saker och möglar lite här och var och att en massa kryp bygger bo och frodas...det kryper i hela mig....Ueack!

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Åhh mys o gos ikväll.. Härligt..

Sandra sa...

Kom på att jag inte kan bestämma vad som ska gå på Idas tv ju...men jag tror hon gillar samma som mig =)

Vildängel sa...

Hihi vi hade allt samma åsikter om tvn idag gumman.. Tack för titten o bubblet.. de behövde i nog båda.. Puss puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se