Kvällsmys och elakheter

Ååå vad underbart det är med I-tid. Kom dit strax efter sex, han träffa småtrollen en liten stund innan de gick och la sig och Ida var min...bara min. Vi beställde var sin sallad från champs som senare avnjöts ihop med bubbelvatten *fniss*, vi är så duktiga vi två. Tur man har vänner som man kan pusha på och bli påpushad av. Efter vår lilla stund av ändlöst skvaller och kaskader av skratt så mår man mycket bra eller bättre iallafall. Inte för att jag mår dåligt annars men man har ju sina dagar ibland när man är trött på en del och mindre glad. Och innan jag kom till I så kände jag att kvällen var sån. Vet inte om det har med det här med J att göra, att det smyger sig på igen eller om jag bara är trött. Jaja jag mår mycket bättre nu när jag fått snacka en stund och sen fått min dos av veckans Greys. Ett helt underbart roligt avsnitt idag med allvarliga inslag som vanligt. Idagumman, tack för en underbart trevlig kväll...fler såna! Och så får vi inte glömma den där kvällen med bio och en massa god mat sen. Den ska fan bli av!

Hittade en mindre bra kommentar på en sida ute i bloggvärlden idag, förstår inte hur den kan ha gått mig förbi. Den är ju riktad rakt mot mig och andra i min omgivning. Men den är nog inte baserad på rätt fakta riktigt. Källan till den bloggskrivaren borde se sig om efter mer fakta. Det är lustigt att det kommer upp nu med tanke på att det var bra längesen nu det hela utspelade sig och är utrett.

Nej nu ska gaddarna borstas, blåsan tömmas och sen så är det dags att krypa ner i joursängen, läsa en stund (joo I jag ska faktiskt läsa idag, fick en nytändning när vi pratade böcker förut, och så ville du ju låna den sen)
Så godnatt och sov gott alla där ute så ses vi säkert imorgon igen. Puss och kram

1 kommentar:

Vildängel sa...

Tack själv gumman!! Älskar vår tid tillsammans när de bara e du o ja.. O idag behövde vi de ju båda.. Tycker de låter bra att du ska läsa boken för ja e fan så sugen på den.. Tycker också de e bra konstigt med den där kommentaren, men som sagt du vet ju fakta o ingen annan.. Bio o god mat blir de absolut i maj gumman, då ska vi vara riktigt flickiga.... Nu ska ja ta mitt onda öga o krypa ner i sängen.. Puss puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se