Vart i hela friden är världen påväg??!! De kunde väl fått en chans iallafall! "Suck"



Idag har jag skött alla mina kvarvarande uppgifter från gårdagen. På fredag blir det Powerplate klockan ett och sen en liten date med L antar jag. Ska väl kolla lite på kläder...inte den snyggaste sorten kanske men gratis är gott.

I kom hit efter ett möte som kanske inte var alltför kul men jag hoppas att jag och resten av familjen fick henne på lite bättre humör, Moa brukar ju charma de flesta trots sura miner eller genomdränkta ansikten med tårar. Läste iallafall att maten gick hem och att mina grisar saknades i den nya möbleringen så det får jag väl göra nått åt någon dag. *ler* En heldag blev det med vännen och det var ett bra tag sen, så det kändes skönt att hon kom hit och vi bara var. Trots att vi satt i varsitt hörn med datorer och tvspel medan Moa sov så var vi sociala på vårat lilla sätt! Tack för en underbar dag får se vad morgondagen för med sig.

Skönt med vänner som man kan vara sig själv med ordentligt, knäppa upp byxorna efter maten och släppa en brakskit eller två ; )...alla andra kan man nog inte kalla vänner. Men den historien har vi nog dragit förr tror jag så den är ni nog trötta på vid det här laget. Åkte en svängom till Maxit med, hämtade ut ett par skor till lilltrollet och så hämtade jag biljetterna till vår lilla kryss den 18/4...synd att I inte kan hänga med...får bli i sommar sen...lite CP och lite SFD och en sjuhelsikes massa dans.

Kvällsmaten bestod av hemkört...är så impad av I som står emot och tar en sallad medan vi andra svullar...eller jag tog en pasta med kantareller och oxfile i och försökte intala mig själv att jag var lite nyttig iallafall...men resultatet med det försöket var väl inte så lyckat, eller? Jaja jag har ju slutat med colan (ehum, drycken cocacola då alltså) iallafall på vardagarna och äter inget godis och inget fikabröd. Så liiite duktig måste jag få säga att jag är.

Regnet har öst ner i omgångar idag så promenaden har jag innestående....kanske imorgon om vädret tillåter. Ska lämna Moa på dagis halv nio och sen är det dags för en latte på stan med en eller flera familjelivspinglor. Ena veckan kan man gå ner i vikt med latte och nästa vecka är det inte bra med latte alls så jag vet varken ut eller in, men varför sluta med alla laster på samma gång.


Nee nu hör jag att T är på ingång i sovrummet så min lilla älskare måste stängas av och stoppas undan. Kan D ha en GPS till älskarinna så får väl jag ha en Laptop, eller?

Pöss på er alla...och vad sa jag om kommentarerna!



2 kommentarer:

Vildängel sa...

Klart ni gjorde min dag.. Underbara ni.. Ja ska börja säga soffaaaan jämt nu.. Älskar lilla charmisen.. O ja de e klart att du kan ha en mekanisk älskare när D har en älskarinna som visar vägen.. Ska fan programera in henne så hon bara hittar hem till mig haha.. Tack för idag gumman!! Ses imorgon! Puss

Anonym sa...

Tjena!Känner att jag måste skriva nåt,smygläser ju hela tiden..=)
Äkta vänner är dom man kan vara sig själv med å det är underbart,dom andra kan kvitta!
Ses på fredag!
Kram L

Blogg listad på Bloggtoppen.se