Gissa vart jag sitter....på jobbet, men det visste ni nog. De flesta kan nog lista ut hur jag jobbar vid det här laget. Nästan jämt jobbar jag ju : )

Idag har inte varit någon rolig dag...var hos den där förbenade tandplågarn, 450 kronor borta, och det var inga roliga besked jag fick. En visdomstand ska bort och två hål ska lagas. Det var nästa lön det! Och sen tyckte de att jag skulle införskaffa en eltandborste...500 till i sjön eller vad de nu kostar. Säkert svindyra. Men vad gör man inte för att munnen ska må bra. Hellre att jag går en gång om året och åtgärdar några "småfel" än att gå var tredje och laga "stora fel". Ringde veterinären idag och bokade tid till Chelsea den 19/3 för kastrering, vaccination och idmärkning. 1050 kronor borta där, men hellre det än att lägga pengar på p-piller. Blir billigare med op i längden tror jag.

Så nu är det den där förbenade träningen kvar på agendan den här veckan...ska försöka få en tid till på fredag när L ska dit. Hon har lovat att messa mig imorgon så jag ringer och bokar tid. Ska nog haka på trenden med stegräknare med tror jag...så jag, L och L kan tävla lite..fast då får jag ju lite att knalla in på dem då förstås : )....Nått roligt måste vi ju ha. Gick ju hem med Moa (hon i vagnen såklart) från dagis idag så lite motion blev det. Hoppade över fikabrödet under eftermiddagen när E och E var hemma och hälsade på, får klappa mig själv på axeln lite tycker jag.
Får se vad vädrets gudar har att erbjuda imorgon. En långpromenad skulle sitta fint, var ju ett tag sen nu. Gå och säga hej till J kanske, var ett tag sen det med.

Måste ringa en vän också som jag inte pratat med på ett tag nu...hon behöver nog det. Jag känner att tiden inte har hunnit med mig riktigt och nu får jag dåligt samvete för att jag inte har hört av mig fast jag sagt att jag ska göra det. Men jag hoppas hon förstår. Vill ju finnas där för henne!

Men nu så måste jag avsluta det här och göra mig iordning för sängen. Går på jouren klockan elva så man sitter ju inte uppe i onödan när man får gå och lägga sig i en skön säng och slappa. Har min "braiga" bok med mig och ska nog plöja ett kapitel eller två innan det är dags att slå igen mina brungröna eller vad de nu har för färg...minns inte så noga : )
Pöss på er alla där ute som läser....en och annan kommentar vore trevligt ibland ; ) Hej hej

1 kommentar:

Vildängel sa...

Jag vet ju att du finns där för mig gumman de värmer.. *love*

Blogg listad på Bloggtoppen.se