12921 steg slutade det på idag då! Har dock fuskat med en halv negerboll (jo de heter faktiskt så) och en sked glass när vi fikade med girlsen på Ströget idag men det vibbar jag bort imorgon. Vin är väl inte heller så nyttigt kanske...sitter här och avnjuter ett glas nu medan Tommy ser på sin skithockey i vardagsrummet. Måtte de vara slut snart....=/ Ett av mina favvoprogram ikväll var borttaget bara för att det var hockey och Gordon sänder de senare. Jag kommer ju inte vara vaken hela programmet nu...har sagt de förr och säger de igen, skitsport!
Ha jag klarade mig igenom programmet och fy fan vad äckligt de va i det köket! Men nu så är det dags att krypa till kojs och drömma söta drömmar...eller ja försöka iallafall. Senaste nätterna har jag bara drömt en massa knas om blod och annat...usch! Natti natti



Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se