16883 inklusive träningen idag, sjukt dåligt väder så ingen promenad över huvudtaget. Blä!


Hade världens blogg i huvudet i förmiddags men fick aldrig tid att sitta ner och skriva. Och nu är allt borta...fan vad tråkigt det är.

Idag har vi beställt smörgåstårta till helgen. Moa blir 2 på fredag, helt sjukt vad tiden går, ja så på lördag blir det kalas. Tommy får styra och ställa med det mesta. Jag jobbar hela fredagen så städa får han göra. Sen ska det hämtas tårta och handlas annat och det får han med göra så håller jag ställningarna här hemma på lördan sen. =)

Tommy är hos en kompis och kikar på hockeyn...eller ja snart kommer han väl hem för nu måste matchen vara slut. Skithockey! Sänds på femman så alla mina favoritprogram inte sänds! Ikväll hade det ju varit Greys kväll annars ju...dumma sport! Varför kan de inte ha speciella kanaler till sånt där? Slutspel och annat jux. Usch ja blir så irriterad...haha snacka om I-Landsproblem egentligen. Men fick ju titta på TopModel på trean och förundras över hur så smala tjejer kan anses vara snygga och sexiga. Ikväll åkte en tjej ut som var jättesöt och hade lite mer kurvor och såg frisk ut mot de andra...Hon ficka åka hem på grund av att hon inte presterat lika bra som domarna ville och hör och häpna, hon hade gått ner för mycket i vikt! Snacka om dubbla budskap. Inte lustigt att många drabbas av både den ena och andra viktrelaterade sjukdomen idag. Alltså Anorexia och Bulimi. Helt sjukt.

Såg grannfejden igår på trean http://www.tv3.se/content/view/1162398/1557/ ...hur sjutton kan vuxna människor bete sig på det viset? Herreminje säger jag bara...vissa människor är inte kloka på en enda fläck. Till och med när de blir knäppta på näsan och motbevisade av en tredje part som från början inte ens är inblandade så står de fast vid sin sak...men till slut så skrevs ett avtal på men det satt nog jävligt långt inne. Visst visste jag att norrlänningar var sega men inte så seeeeega =) Nej man ska inte dra alla över det strecket. Har träffat många fina nörrlänningar. En av mina favoritlärare under gymnasiet var uppifrån..jhupp!
Neeee nu e klockan sådär mycket igen och jag är så himla trött...så det enda att göra är ju att lägga sig. Natters natters everyone...Ses snart pullan. Slår en pling innan jag kommer så du inte blir sådär rädd som sist! ; ) Pösss

1 kommentar:

Vildängel sa...

Nu e du här.. så trevligt så.. *ler* Vi har fått i oss lite frulle o skrattat lite åt min blogg.. Snart ska aj på möte sen kommer ja hem igen.. Puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se