Helgen som var

Skulle jag ju lägga upp här i bilder hade jag tänkt men servern segade till sig redan på andra bilden så därför får ni en länk till min bilddagbok där jag lägger bilderna istället. De gick inget vidare fort att ladda ner dem där heller vill jag lova...men men, skam den som ger sig! Snart kommer det bilder jag lovar. =)

Idag har jag mest sovit, men även hunnit med lite matlagning, grönsakswok och kyckling, och sen en skön promenad i det fina vädret. 10200 steg fick jag det till idag. Inte så mycket som jag brukar men jobbar man natt så gör man. Gick nere i varamon idag och till min stora förvåning så fick jag se ett gäng på fem personer som solade och badade sina fötter i vattnet...attans att jag inte hade kameran med mig! Hade blivit en fin vårbild/sommarbild. Men vädret ska visst hålla i sig så jag kanske får en bild i veckan.

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se